Vooruitgang vraagt om extra inspanningen

Iedereen die Het dierenthuisje al een tijdje volgt, weet dat we nooit stilzitten en steeds alles op alles zetten om het onze bewonertjes zo comfortabel mogelijk te maken.

Hoe je het ook draait of keert, we kunnen er niet omheen: om iedereen de nodige voeding, medische zorgen én infrastructuur te gunnen, moeten er centen zijn.

Daarvoor zijn we genoodzaakt om af en toe inzamelingen te houden. Maar we trachten ook inventief en zo constructief mogelijk te denken.

Vorig weekend werd dan ook hard gewerkt aan het opzetten van een “evenementhoek”. Door het opstellen van een stevige tent met aanpalend een chalet die we gaan inrichten als blijvende keuken/bar zullen we voortaan meer pop-up evenementen kunnen organiseren.

Denk maar aan een pop-up café, rommelmarkt, workshops,…

Maar alvorens we dat alles kunnen plannen, is er nog wat werk aan de winkel en daartoe kan jij mogelijk ook helpen?

Deze zaken hebben we nog nodig:

  • Transport voor schuifraam van 2m20 x 2m40 – staat te Mechelen
  • Tafels (idealiter plooitafels maar mogen ook vaste tafels zijn) minimum voor 50tal zitplaatsen
  • Kasten met schuifdeuren en legplanken (mogen van hout of ijzer/metaal zijn)
  • boiler elektrisch
  • tweedehands koffie automaat
  • schuifdeur
  • vloerbekleding voor chalet : vinyl of klikvinyl of dergelijke (ca 4m x 5m)
  • vloer voor tent : 6m x 12m

Daarnaast zoeken we vrijwilligers die willen helpen op dergelijke evenementen. Ook hulp bij de verdere inrichting van de chalet is heel welkom. Ook bij de afwerking van het dak en de ramen is hulp welkom.

En natuurlijk zoeken we ook dierenvrienden die iets willen organiseren op onze evenement locatie.

Ideeën/initiatieven/hulpaanbod welkom via mail aan info@hetdierenthuisje.be